< Till bloggens startsida

criminal

TJOSAN
kom hem för en stund sen, idag hade vi bad eller dom som inte badade förra gången och jag var en av dom.
vi slutade efter det men jag gick tillbaka till skolan ååh asså när jag var på väg så börja det snööa aaasmycket och det var askallt jag hatar snö:$ men iaf, jag gick till skolan för att vara med Pontus en stund sen ville Jonas att jag skulle vänta på honom så då stannade jag kvar.
Nu sitter jag och lyssnar på musik och ska snart äta nåt, är jättehungrig(A)
ikväll ska jag vara med amanda, jonas, amanda, najah och säkert nån fler, vi ska vara hos AÖ så det blir treevligt;););) och Daniela sover hos mig ikv så jag går till henne efter att ha varit hos amanda, det blir nice det också ajja nu ska jag dra
HA EN TREVLIG KVÄLL EVERYBODY(L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0