< Till bloggens startsida

julfesten

TJOOHOOO

idag var det sista skoldaaaaan, så himla skönt!
vi fick våra betyg och allt, jag fick typ ändå bra och jag fick B på boken om mig eller på innehållet,
haha jag var aaaasglad för det så jag gick och typ hoppade i klassrummet och typ skrek att jag hade fått det.
Efter skolan gick jag på stan med jonas, najah, hanna och malin. Jag skulle köpa julklappar till ida, amanda och pontus sen skulle dom äta på subway efter det for typ alla hem sen gick jag till ida.
Jag och amanda fixade oss där och allt sen åkte vi till julfesten

Julfesten var helt okej, man gjorde ju inte så mycket.
Dansade, gick runt och var med världens bästaste människor, fast jag var typ mest med pontus men ändå, han är bäst och det var kul:D:D
Kom hem för en stund sen och har aaaaasont i mina fötter, jag kan inte ens gå så jag ligger i min säng med typ hela kylskåpet för jag orkar inte gå till köket om jag blir hungrig:$

imorgon ska vi städa huset bara för att det är sista dagen vi är här sen kommer vi hem om 2veckor kanske om tre, alltså jag och min brorsa;) sen ska jag på stan med amanda och vara med pontus och seeeeen det roligaste PACKA fast nee.. jag måste packa imorgon för vi far på fredag vid 12 så jaa:$
aja orkar inte skriva mer, ska se gossip girl nu;*
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0