< Till bloggens startsida

kallt

HOLA QUE TAL?
idag har jag varit på stan med Amanda, vi hann bara gå på 3 affärer för stan stängde fyra och vi kom dit typ tre och jag trodde att stan stängde sex så vi tog det lugnt från början hihi:$
när stan stängde så skrev jag till pappa att han kunde komma och hämta oss men han hade stängt av mobilen och vi skickade flera sms till min brorsa men han såg dom inte-.- Men Urban var nära stan så vi kunde åka med honom fast vi var tvungna att vänta till 17.30 eler nåt och jag var aaaashungrig eller vi båda var det:$
Men nu sitter jag och fryser det var askallt idag och ska snart se gossip girl
Ikväll ska amanda komma hit sen ska vi bara tare lungt vi ska typ se film eller nåt, men jaja 
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0