< Till bloggens startsida

LOOOV


hoohohoh

HEEEJ

idag vakna jag 10, trevligt va? nej inte så jätte men jag skulle hinna vara med amanda och pontus
först for jag på stan med amanda, var inte där nå länge men iaf efter ett tag gick jag till Pontus. Kunde inte vara med han efter maten för han har match + att jag måste packa:$ men tur att jag kunde vara med honom innan för jag far ju imorgon och kommer hem om typ 2 veckor..

nu sitter jag och lyssnar på musik och ska snart böörja packa, skitkul vettja
imorgon far vi 5 i tolv och najah ska också åka med oss:D:D:D:D
fast hon ska inte med till västerås, hon ska till stockholm menmen
nu ska jag gå och äta, är skiitahungrig:$

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0