< Till bloggens startsida

love is pain

TJOOE

idag-
skola som vanligt, det var typ kaoos idag eller ja okej inte kaos men det har inte varit en bra dag för vissa iaf
efter skolan for jag hem, jag skulle egentligen vara med jonas och najah och vi skulle vara hos mig men vi ska vara med varandra imorgon ist, så jag sov efter skolan för jag vara aströött (gick och la mig halv två igår) sen har jag suttit och kollat på gossip girl sen typ sju:$

Imorgon har vi matteprov (algebra) trevligt i know sen slutar vi halv två och det är verkligen trevligt
efter skolan ska jag på stan med jonas, hanna och några fler för jonas ska klippa sig och jag ska köpa julklappar
men nu ska jag göra annat, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0