< Till bloggens startsida

städa

HELLU
sorry för dålig uppdatering eller jag skrev inte igår för jag orkade inte sitta vid datorn, 
igår efter skolan var jag på subway med jonas, najah och hanna sen gick vi runt på stan för jag skulle kolla på lite klänningar har fortfarande inte hittat en klänning men mamma ringde nyss och sa att hon hade hittat en jättefin så vi får väl se.
nu sitter eller står jag och lyssnar på musik och ska snart städa mitt rum för den här gången är det verkligen kaaaaos här inne, ni vill inte ens veta hur det ser ut. Sen efter maten eller 17.45 tar jag, amandorna och jonas bussen till hockeyn och sen ska vi vara där med massa andra, det blir säkert nice!
aja nu måste jag börja med städningen, WWEEHÅÅÅ-.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0