< Till bloggens startsida

trött;););)

TJENA!
sitter och lyssnar på musik och kollar på liter bilder
idag har jag varit trött heeela dagen
vaknade kvart över sex eller mamma kom och väckte mig då-.-
vi skulle till stockholm och skulle åka tåg för Inka skulle köpa en ny bil i stockholm och då kunde vi inte åka bil dit men jaja, sen skulle vi göra annat så därför for vi såå tidig eller kvart över sju då
och jag gick och la mig vid typ 3 så jag sov inte nå länge men jag sov i bilen sen gick jag och la mig när vi kom hem och hann bara sova i 1timme för Max är såå jättesnäll att han kom in och började sjunga osv så han väckte mig..men han är snäll
aja nu ska jag göra annat
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0