< Till bloggens startsida

Happy to know you still care

Heeej:]
Kom hem för en stund sen, hatar onsdagar vi slutar klockan fyra + att vi har slöjd sista lektionen (jättetråkigt) Idag hade vi hål från svenskan och från bilden eller vi hade bild i typ 15min så jaa:]
Jag och Amanda ritade en jättefin sol sen skulle vi måla den med akvarell och Amanda är så gulli att när hon skulle ta färg spillde hon över diskbänken, golvet och hennes tröja, och det va knallorange färg så ja det lyste typ upp hela bildsalen. Vi fick tillbaka soprove idag och jag fick ganska bra inte F iaf. HAHAH på rasten idag så va alla killar i våran klass jätterädda för förrådet som är i delta, dom troodde typ attt de va nån där och blabla men det roliga va att dom va skiträdda och några börja typ nästan gråta:]
Nu ska jag kolla i skolkatalogen som kom idag sen efter maten eller snart ska jag gå till Amanda sen ska hon, jag och Najah plugga till soprovet som vi har imorgon och jag kan NAADA, sen ska vi till loftet och vara med Jonas:]

Vi höres(L)

Killarna ville att jag skulle ta kort på all som fanns där inne
för dom trodde verkligen att det va måm där söta pojkar:]




Har bilder på Amandas lilla incident
men dom har jag på min mobil och den är helt jävla CP-.-



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0