< Till bloggens startsida

Hockeyn!

Heeej:]
Hemma från hockeyn, va där med Amanda, Wille, Fanny och Jeppe:]
Egentligen skulle jag och Amanda vara där asså bara vi 2 men sen stod wille, fanny och jeppe utanför ingången och då stod vi där med dom sen gick vi in efter en stund:]
När hockeyn slutade gick jag, wille och amanda till busshållsplatsen för vi skulle ta 21:25 bussen men den kom aldrig så vi stod där och skrek, sjöng, dansade osv. Vi skulle gå hem men sen ångra vi oss sen frös vi asmkt så jaa, men sen kom buussen typ 21:50:D
Men ajja, idag hade vi prov på den industriella revolutionen och det gick jättedåligt, jag kunde ingenting och det gick asbra för alla andra-.-
Men nu ska jag gå och läsa min bok för vi ska skriva en bokrecension och vi ska lämna in den imorgon.
GONAATT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0