< Till bloggens startsida

Joyeux anniversaire!

Tjohej♥
Idag fyllde våran franska lärare Birgitta år. Hon är en av dom snällaste lärare som finns på våran skola. Men iaf, efter lunchen så cykla jag, Najah, Nadja och Jonas till konsum för att köpa en tårta och lite happy birthday grejer, alla hade pengar med sig, Fatma och Malin också jaja. Sen överraskade hela franskagruppen Birgitta och hon blev jätteglad när hon såg allt och när vi skrek surprise. Sen åt vi tårta och blåbärspaj, jättegott:D


Nu sitter jag och lyssnar på musik och ska snart plugga till soprovet om jag orkar. Vi har bara idag och imorgon på oss så jaa. Idag fick vi tillbaka våra matteprov och jag fick E eller D jag trodde att jag skulle få F så jag blev skitglad. Innan vi hade fått de satt jag och skakade och ville inte veta va jag hade fått så Amanda fick säga det och när jag fick veta det jag fick blev jag aaaasglad att jag skrek i klassrummet:$
Men nu ska jag ladda upp lite bilder från idag:]

BILDER FRÅN NO FOTOT:
vi skulle göra en stop motion

så, orkar inte lägga upp alla:$

ÖVERRASKNINGEN:











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0