< Till bloggens startsida

LEOS

Kom nyss hem från leos, är typ död, vi sprang runt som nå jävla galningar och kastade bollar så nu har jag ont i huvudet.
Först börja Tolle, Rasmus, Otto och Henke kasta bollar på oss och springa efter oss och allt, då börja vi kasta på dom sen blev det KAOS och vi va så sura så vi började skrika och kasta oss på dom osv sen börja Jonas och Tolle bråka..:) Sen efter en stund kom en random kille från ingenstans och började kasta på oss och mich fick damp på han och han fick också damp HAHA han va så jävla sur att han började slå mich men sen kom en kille och gick iväg med han. En stund blev det fred och ingen kastade nåt och alla sattt och pratade och åt glass men sen börja jag och Ida kasta på Fredi och jaa sen började Tolle och Rasmus kasta på oss igen så det blev kaos för 2gången men den gången va värre en första men iaf Tolle kunde verkligen inte lugna ner sig han va crazy.
Men nu ska jag inte skriva nåt mer, ska se VD för jag hann inte idag:]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0