< Till bloggens startsida

beautiful sinner


ny proffe^^

TJENA

fettjobbig dag idag, vaknade med typ lite feber sen tänkte jag att om jag tog en alvedon så skulle det gå bort efter en stund men nej när jag väl var på skolan så fick jag feber och jag frös som sate
första lektionen hade vi mattenationella och tur att jag hade en cola för annars hade jag typ dött där, det gick ganska bra på A-delen men B-delen var lite svår..sen tog jag en alvedon men det hjälpte i typ 1timma-.-
när jag kom hem gick jag och la mig för jag hade feber sen tog jag en alvedon igen, jag vakna för en stund sen låg i sängen ett tag och sen hoppade jag in i duschen
nu mår jag lite bättre så snart ska jag ut, ska till pontus sen drar vi till Junis och är där med mich, jonas, najah, ida, amanda, malin, IdaV, hanna och ella:) blir skitskojj
men vi hörs sen, puss

Kommentarer
sarah

sjukt fin du e:)

2012-04-27 @ 22:43:11
URL: http://naomi.webblogg.se/
sarah

vsg!♥

2012-04-28 @ 22:51:18
URL: http://naomi.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0