< Till bloggens startsida

HEMMA


TJEEENA

idag har jag inte gjort mycket, åkt bil hela dan och kom hem för ett tag sen, gick och la mig på direkten och vaknade vid åtta
och det var så jävla skönt att sova i min säng:$
nu sitter jag och surar för pontus och hanna är jättedumma mot mig..
och så sitter jag och praatar med hanna på viber, hon sitter och säger massa saker men jag sitter ba och surar..
skola imorgon...tråkigaste som finns efter lovet menmen
jag vill tillbaka till Paris, inge snö, varmt och fint sen kommer man till skeå och det är massa snö överallt:/
imorgon lägger jag upp massa bilder om jag hinner för det är verkligen många sen måste jag plugga till svenska provet som jag har på onsdag..:(:(:(
aja, ska gå och göra mig i ordning nu
herrrå:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0