< Till bloggens startsida

ont i magen


jätte vacker bild på oss vettja..:P:P

Har asont i magen eller inte ont kramp, men det gör ont som fan..men iaf
ikväll har jag varit med hanna och pontus, hade jättekul förutom att jag blev lite mobbad av dom men jag klarade mig:P vi åt på pizzerian, pratade, tog kort på varandra och ja massa andra saker
hanna blev ärrad hela tiden av små saker hon var ju typ cp, nej skojja hanna men aja
sen börja jag få kramp i magen och pontus ont i ögonbrynet och i huvudet sen när han skulle hem mådde han inte bra, han var typ också lite cp:*
men snart ska jag gå och lägga mig om jag ens kom kunna för jag har skitont i magen om inte så ska jag spela temple run elller läsa
hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0