< Till bloggens startsida

PÅÅÅÅÅSKLOOOV!


FYFAN SÅ JÄVLA SKÖÖÖNT MED LOV!!!!:D:D:D:D

kom hem från skolan för ett tag sen, stannade ett tag och pontus stannade med mig en stund sen tog jag bussen hem med jonas och annika:P
nu snöar det igen, vafan nu blir jag skitledsen ju..:((:(:(:(:(:(
nej men det har ju typ snöat hela veckan och det är inte ens lite kul!
har varit med daniela en stund för jag kom ju inte träffa hon på hela lovet och nu drog hon till arvidsjaur:)
efter maten ska jag vara med jonas, najah, hanna, malin och kanske ida fast egentligen vet jag inte ens vilka jag ska vara med ikv men vi ska då vara hos mig sen ska vi säkert till ica eller vara ute en stund:P
sen sover najah och hanna här, blir skiiiitbra!
nu ska jag städa mitt rum och fixa mina smutsiga kläder så att pappa kan tvätta dom eller tvättmaskinen då
ha-ha nej skojja
men aja, hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0