< Till bloggens startsida

PAAARIS!


sämst kvalla för jag zoomade in med mobilen menmen:$

BONJOUR
(eller nåt:$)

är i Paris nu!:D:D:D
SKITASM!
idag gick vi och la oss vid typ åtta på morgonen och vaknade vid fyra sen gick vi ner på stan och åt och gick vidare till värsta stora shoppingcentret och där stannade vi helda dan eller till typ åtta men den var verkligen stor, 6våningar och det fanss asmycket men vi hanna inte kolla på allt:P
jag köpte en lila Paris tröja, en asstor skål till min brorsa för han ville ha en till flingorna men iaf sen massa andra saker:D
bilder kommer sen för jag orkar inte lägga upp alla det är verkligen mååååånga:P
IDAG SÅG JAG EIFFELTORNET!!! fast inte från nära håll...:$
när vi var i shoppingcentret såg jag den från 6e våningen men imorgon ska vi dit och vara där heeela dagen, blir super!:P:P
AJA, skriver sen eller imorgon
hejdå:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0