< Till bloggens startsida

PARTY&PARTY

orkar inte skriva om hela kvällen nu för jag är skittrött och vill lägga mig nu!
sorry för så dåligt uppdatering men så kan det blir ibland:P
ikv har jag varit på erikslid med hanna, jonas, amanda, ida, michelle, malin, nadja, najah och AÖ
vi var i lokalen som ligger bredvid hanna sen gjorde vi en överaskningsgrej för jonas, vi kidnappade honom till och med och det lyckades vi typ perfekt med, fast det var najah, amanda och ida som ''kidnappade'' honom
men iaf efter en stund gick vi till nh discot men det var bara jag, hanna, malin och ida som gick in dom andra stannade ut och gick till tre kronor
vi var på discot i typ 2timmar tror jag sen gick vi till lokalen vid typ 9 för att vara med dom andra men i lokalen vare lite tråkigt och vi ville tillbaka till discot sen blev det lite dåligt stämning för det eller nåt vissa ville fara och vissa inte men jaja, jag, malin, hanna och ida for dit igen för vi orkade inte vara kvar i lokalen, det var kanske taskigt att vi ba gick när det var jonas grej men vi ville inte ba sitta där som vi gjorde innan vi gick
men aja
det var min kväll och jag hade då kul:D
nu ska jag gå och ta bort sminket och allt sen ska jag fan deeejta min kudde;*
GODNATT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0