< Till bloggens startsida

Du är.

Du är en av dom finaste människor som vandrar på denna jord, jag är så jävla glad att jag fått träffa dig. Jag är så stolt över hur långt du kommit i livet och jag är stolt över att kalla dig syster och bästavän. Jag är stolt över hela dig gumman. Du betyder så mycket för mig att det inte går dit en till. Kommer sakna dig så det gör ont, kommer aldrig lämna din sida, finns alltid ett samtal bort och vi kommer ses dock inte på samma sätt som vi alltid gör. Du är så tokig och underbar att man inte kan låta bli att tycka om dig. Du är bäst gumman, låt ingen tro nått annat. Kommer sakna dig. Jag älskar dig gullet! /Hoe

Kommentarer
Jesus

Fint skrivet Amanda!

2012-08-17 @ 21:39:05
amanda

Jesus?
Aja. De va inte jag som skrev de de var ida:)

2012-08-17 @ 21:47:10
wilma

Fint:)

2012-08-21 @ 08:21:58

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0