< Till bloggens startsida

heeelgen

länge sen jag skrev här eller två dagar sen men ajaja
kan berätta vad jag har gjort...:)

Fredag var med pontus först innan maten eller en stund sen vid fyra kom ida och va med mig och efter ett tag cykla vi till ladan för att kolla på älsklingens träning, väntade på att han skulle duscha och så och medans det kom elliot och nadja och va med oss och så drog vi alla till tre kronor och åt där, elliot fyllde ju år så han drog till några kompisar och vi stannade kvar och åt efter det drog jag och pontus hem till honom och nadja och ida nånstans
sov hos min finaste och vi hade det mysigt, spelade spel, låg på bryggan ett tag och pratade, gick en promenad, stod och kollade på en katt som jagade en igelkott hahah nämen vi hade det mysig


Nu varnar jag er....dettta kom bli ett långt inlägg:P

Lördag vi vaknade runt ett typ och låg och pratade ett tag och så sen gick vi upp, gjorde oss i ordning och åt, vid fyra drog jag hem och sen vid fem drog jag till Daniela som fyllde år så vi skulle äta där
vid åtta for jag hem och sen kom Pontus till mig


Igår vaknade av att mina fina vänner (Elliot&Ida) kom till mitt fönster och öppnade och ba skrek ''JULLLLEEEE'', så klart ska jag glömma bort att stänga den innan jag ska lägga mig...men hur som helst
så var jag med ida och elliot for hem
vi var hos mig ett tag sen följde vi pappa till hans kompis oh åt där sen gick vi till manhems och var där ida badade och jag doppa ba min ben..sen kom nadja och pontus, vi gick till dallas och så kom jonas också
sen satt vi vid älven och åt pizza, myyys
var iaf med dom hela kvällen.


Nu kom jag nyss hem
har varit med isak, först kom han typ tre och hämta mig sen satt vi och prata en stund och sen åkte vi till statoil och köpte cola och godis och åkte till vitberget och satt där uppe, vid halv sex åkte vi till statoil fö jag behövde kissa och så köpte han nå grej till moppen och så åkte vi hem
nu är jag hemma som sagt och ska se klart ett avsnitt av 90210 sen ska jag nog ta och sooova
blir bra det
så godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0