< Till bloggens startsida

I don't know what to do..

HEJ.

vet att jag har varit dålig på att uppdatera här men jag har verkligen inte haft nå lust
flyttade till västerås i torsdags och jag mår inte så bra nu så jag kom inte uppdatera nå mycket
igår började skolan och helt ärligt så ville jag inte tillbaka och vill fortfarande inte
saknar mina vänner så jäkla mycket och min pontus..honom saknar jag mest av allt. Det känns så tomt utan honom.
så mina dagar är bara tragiska förutom när jag pratar med min finaste...så därför kom jag inte uppdatera nå mycket för jag tror inte att ni vill lääsa om hur dåligt jag mår och jag vill som inte skriva det heller så

men idag var jag då på skolan och slutade 12.20 tog bussen till mamma var här, pratade med porre ett tag och sen kom angelica och david och mattias och så byggde jag lego med dom, fick jätte ont i fingrarna..angelica ville bygga ett hus
sen skypa vi med pontus och cama och så, och haha jag och angelica var ''dumma'' mot pontus
så när han inte kunde skypa med oss mer frågade hon ba ''var är din man?'' hahah hon trodde att vi var gifta och hela saken sen trodde hon att han hade blivit ledsen för att vi hade varit ''dumma'' och att därför hade han dragit på stan
ahhah hon är så himla söööt.
men nu ska jag göra annat
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0