< Till bloggens startsida

I JUST DON'T KNOW

nu har jag inte varit inne här på länge känns det som

jag orkar inte göra ett lång inlägg och berätta allt som har hänt men berättar lite iaf
i tisdags så gick jag till ida vid typ sex för att elliot hade tydligen gjort ''slut'' men så vare ju inte..amanda, elliot, tolle, dino, michelle, jonas, samme och nadja  satt i soffan sen när jag kom in hoppa alla fram och överraskade mig, och senare på kvällen kom rasmusarna, arre, otto andreas, pontus och ludvig sen hade vi ba kul:)

I onsdags packa jag till typ sex sen var jag med pontus, daniela, elliot, ida och amanda
jag, elliot, ida och pontus tälta utanför mig, haha hur mysigt som helst förutom att vi vakna typ åtta för att det var så jäkla varmt men sen somna vi om:)
idag eller (igår då) drog vi till mb-kyrkan för jag skulle säga hejdå till ella&michelle sen var några till där som jag kände så sa hejdå till dom också...
idas pappa kom och hämta oss där och så åkte vi till vb
när jag kom hem vid fyra packade jag det sista och sen vid åtta kom amanda och daniela
senare på kvällen gick jag, amanda, ida och porre upp till vb och satt där och pratade
det var pain att gå upp...det var fan grodor som hoppade omkring där och jag hatar verkligen grodor..
och när vi satt uppe och pratade satt ida och höll i en jävla groda...hade inte ens märkt det..så vidrigt
aja det blev visst ett långt inlägg men aja höhö




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0