< Till bloggens startsida

22.02

Nu är snart veckan över och bara 2veckor kvar tills jag ska till lilla skeå, satan va jag längtar.
Hade biologi prov idag + inlämning på syslöjden. Provet gick väl bra, svarade på det mesta och på slöjden är jag klar, stickade min grytlapp på en lektion höh.

Här snöar det för fullt och jag kan bara säga att jag älskar det. För första gången gillar jag snön annars så brukar jag vara en sån som klagar på att det snöar. Men nu tänker jag efter och det är så himla mysigt när det snöar, det enda som saknas här är min pojke, annars skulle det vara perfekt.
Men snart får jag träffa honom igen och ligga framför tv och ha det mysigt med honom, får träffa mina vänner också som jag inte träffar och ser lika ofta som Pontus.
Har fett jäkla ont i halssen så ska ta och gå ner och hämta pepparkakor och göra lite te sen ska jag nog sova.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0