< Till bloggens startsida

the last day of your life

vakna för ett tag sen...gick och la mig efter skolan var ju astrött
igår satt jag och najah i cafét, det var riktigt kul fast ibland blev det jobbigt när alla skulle ha mackor och så men det var kul och vi var ju där från nio till två så vi missade typ alla lektiner förutom NO och slöjd med Marre, jag hade med mig kameran och vi tog typ 100 bilder, kan lägga ut några sen
men aja, idag fick vi tillbaka matteprovet och jag fick ganska bra är nöjd med det jag fick och imorgon har vi B-delen..den jag hatar-.- sen har vi skidor på gympan och det ska vara dubbelpass fyfan..
men nu ska jag städa mitt rum (om jag orkar) sen ska jag plugga till matteprovet och soprovet
CIIIAO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0