< Till bloggens startsida

hockeyn

TJENA

kom nyss hem, var ju på hockeyn med michelle och hanna men sen var ludvig med oss också eller från början gick vi och satte oss med han och sen var han med oss hela hockeyn sen kom pontus efter en stund
vi kollade aldrig på hockeyn, satt ba på Mcdonald's bänkarna och pratade och åt klubber, alla åt 3klubber och jag fick egentligen inte äta godis för pontus men han var inte där från början så jag åt hih men sen sa jag det till han
iaf, jag brukar ta 21.55 bussen men idag åkte jag med hockybussen med ludde, hade inte pnegar men fick lite av han och michelle, skitsnälla kompisar man har

nu sitter jag och fryser ihjäääl om mina tår, dom är verkligen döda..
ska snart göra matteläxan och engelskan sen ska jag duscha
imorgon har tjejerna i klassen sovmorgon till 9.20 eller nåt, så jävla najs!
men aja, vi hööres


3 bilder från ikv;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0