< Till bloggens startsida

lördag

jonas for nyss hem, innan han kom så var jag med najah och pontus
hon hade sov hos mig och vi vaknade typ kvart över tre av att pontus skicka ett sms och skrev att han skulle komma kvart i..vi ville sooova och var aströtta, skulle äta frukost och jag skulle duscha sen var mitt rum asstökigt haha vi fick typ panik när det plingade på dörren och så var vi inte klara med allt, men aja
pontus var med oss en stund sen drog han vid typ sex. Jonas kom vid sju och najah drog kvart i åtta
jonas och jag satt och gjorde en bildspel med alla mina bilder fast vi är inte klara för det är asmånga bilder

nu sitter jag och lyssnar på musik och ska snart se film eller gossip girl, har inte sett det sen december:$
men nu ska jag ladda ner en film eller nåt
395704_315139361861937_189421444433730_904704_1303547190_n_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0