< Till bloggens startsida

tofflan

kom nyss hem från älsklingen, hanna ville att jag skulle följa med på hockeyn med jag var med pontus ist så nu är hon jättesur på oss och säger ''TOFFLAN'' hela tiden sen fattar vi NADA om den där jävla toffla-.- och hon vill inte säga eller joo hon sa ba ''pontus mammas'' hahahaha:P asså hanna, men då skrev vi att hon inte hade några då blev det att hon skulle ta hennes mammas och jag tänkte skriva '' nej vi vill inte ha din mammas!'' men pontus är så snäll att han skrev lite mer och det blev '' för då kom vi lukta bjas i ett år'' AHHAHAHAHA
så nu är hanna jätteglad på oss för att vi skrev det där VI ÄLSKAR DIG HANNA(L)

snart ska jag hoppa in i duschen sen ska jag nog sova, imorgon slutar vi fyra och har marianne som är skitglad på mig inte alls eller hon har säkert glömt bort att jag ''försvann'' förra gången och kom aldrig tillbaka, haha nej men hon kom ba va lite sur
nu väntar duschen, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0