< Till bloggens startsida

ohyes ääntligen

TJOLOLU
äääääntligen kan jag sitter vid datorn eller det kunde jag innan också men ni fattar vad jag menar men jaja
idag slutade vi fyra, ondagar är ju den tråkigaste dagen alla lektioner är så tråkiga osv idag kom jag verkligen inte i tid till nån lektion, sen somna jag på non lala fast vi haade sovmorgon idag men ändå:$
men, efter skolan for jag till Tre kronor med najah och jonas för jonas skulle bjuda oss osv tack jonas du är ju bäst
sen satt vi där i typ en timme och pratade, sen hade jag tänkt ta kvart över sex bussen och när jag kollade på klockan så var den kvart över sex och vi sprang till busshållsplatsen men missade bussen..det gick ingen kvart i sju så jag och jonas gick ner till stan sen såg vi att det kom en buss och åkte med den till stan för dte var så sjukt jävla kallt ute men jaja
Efter det åkte vi hem eller Jonas åkte hem och jag till Pontus sen var jag där till typ kvart i tie

Kom typ nyss hem eller för en stund sen och nu sitter jag och dricker te för jag fryser asmycket + att jag har asont i halsen och vi har inga halstabletter, pontus har ''smittat'' mig..
men jaja, den som orkar läsa allt det där är ju bäst och inte lat;)
haha ne, men HÅÅJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0