< Till bloggens startsida

Party with my best friends

TJA

idag efter skolan gick jag ner till stan med najah, jonas, nadja, hanna och andres.
vi åt på subway eller inte andres han drog till stadium för han skulle köpa skor eller nåt
men amandorna, annika och ida åt också på subway med oss osv
sen drog alla hem vid fyra
vi hade en överraskningsfest för najah och amanda
amanda fyllde år igår och najah i tisdags;D
men iaf, vi var hos mig först kom najah och alla hoppade fram och ja osv sen efter en stund lurade jag hit amanda och vi gjorde samma sak
sen efter det kollade vi på one direction som var med på tv:n, vi pratade, skrattade, tog kort (kan lägga ut ngra imorrn) lyssnade på musik, var ute och hade snöbollskrig eller bara jag, nadja och jonas sen amanda och najah, var på loftet och ja vad gjorde vi inte
men jaja, hade en superbra kväll

nu lyssnar jag på musik och ska snart gå och lägga mig, måste plocka upp lite saker och damsuga men aja
godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0