< Till bloggens startsida

S T Ä D A

igår vara jag på ladan med jonas, hanna, ida, lisa och michelle sen efter maten var jag med amanda
vi åt allt vi hade kvart sen fredags eller okej inte allt, vi har kvart glasstårtan och lite cheez ballz

nu är jag är jag astrött och vill bara sova men jag får inte för jag måste städa mitt rum sen ska jag på loftet med hanna, jonas och amanda
idag hade vi franskaprov, jag hade inte pluggat nåt och kunde ingenting eller lite men det gick bra, imorgon ska jag göra andra delen för jag hann inte idag och det är färgerna men dom kan jag typ så jag behöver inte plugga(A)
men aja, nu ska jag städa..

FREDAG:D

LÖRDAG:D
SÖNDAG:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0