< Till bloggens startsida

tack mamma-.-

HOLA!

nu ligger jag och lyssnar på musik och sitter vid datorn i mammas och inkas säng
mamma var assnäll idag fas där ljög jag;) jag gick och la mig vi 7 och hon väckte mig vid 12 men väääldens näst dåligaste låt, baby...hur trevligt var det? neej inte så jätte men hon lyckades med det hon ville, sen kom min brorsa in och ba
I: heej KK
J: eeh vänta va?
I: oj nej jag menar, vad betyder det?
asså idag är alla så konstiga här:$ sen när jag hade ätit frukost gick jag upp och skulle gå till ett annat rum som mamma och inka har inne i deras rum och då äre typ en gardin och så och jag vetinte vad jag gjorde men helt plötsligt föll gardinen på mig och gardinstången  så nu har jag aaasont i huvudet, fyfy
men nu ska jag drarå
HADE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0