< Till bloggens startsida

talk talk talk

TJOOOLOLU

ikväll har jag ju varit med jonas, najah och amanda
vi åt glass, satt vid datorn och hade det trevligt
kom nyss hem, najah skulle inte sova här och hon tog inte bussen så hon skulle gå hem då skulle vi följa till boviksvägen elle ja men iaf, haha vi åkte spark och alla åkte med när det var nerförsbacke jag ramlade av en gång..sen när vi var vid ica ringde najahs mamma och blev sur för att hon skulle gå hem och sa att hon skulle sova hos mig...så det var ba onödigt att vi gick dit men vi hade kul, sen drog jonas hem
men iaf
kom hem för en stund sen och nu sitter vi och pratar om karuseller, snart ska vi nog ta och äta nåt eller jag är ashungrig sen ska vi se film
men aja, vi höööres


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0