< Till bloggens startsida

Dag 1 - om mig

Hej jag heter Juliana eller det kanske jag inte gör är en annan människa
jag är en person men attityd och blir sur för allt, till och med när nån säger hej till mig, konstigt va?
har kille som heter Pontus Bergmark, han är världens finaste men jag är dum, jag behandlar han dåligt och illa som ni förstår kan han inte ens röra mig för då blir jag typ..sur?
Ja vad mer...min vän ella som jag har umgåtts med mycket på sistone, hon är rätt härlig och ja jag är ju typ tydligen som henne och har inga vänner kvar ni vet dom ja dom var mina vänner förut dom var rätt snälla och härliga människor men kan inte umgås med dom längre för jag är för dålig för dom
H_c3_b6h_c3_b6-07552_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0