< Till bloggens startsida

Fredag(L)

Min fredag har varit super.
Först disikera vi på non och det var hur kul som helst vill fan göra om det:$
jag och malin lekte med hjärtat efter att vi hade kollat alla hål och massa saker, vi pussa och slicka på den:P:P:P det var trevligt...det luktade som fan. Ni får tycka att vi är vidriga men vi bryr oss inte:P:P:P

efter skolan var jag hemma en stund sen åkte jag och ida till stan och åt på frasses med Samuel, det var super trevligt sen åt vi glass och drog hem eller till lekparken som är vid mig och ba låg på ''stora gungan''
och efter sex var jag med min finaste Pontus, det var super
sen var vi på loftet en stund med ida, samuel, hanna och alla och nu har han dragit hem
sitter alone hemma och har jätteont i mitt ben..ska nog lägga mig nu eller snart.
aja, godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0