< Till bloggens startsida

I Wish I Could Forget

TJO

skrev inget igår men satt nästan inte vid datorn och orkade ändå inte skriva
men efter maten var jag med ella och amanda, vi satt ba hos mig och pratade och såg livet enligt rosa
sen drog amanda och efter ett tag gick vi ut och var med idav sen var vi ba hos mig efter
sen på natten var vi ba ute  och var uppe hela natten gick och
la mig typ fyra och ella somna nångång vid fem
hade norrhammarkampen idag och det var ju helt ok
var trött hela dagen och mina ögon sved, jag ville ba sova
efter skolan följde jag pontus hem och kom hem för en stund sen,
ida var här en stund för jag skulle prata med hon och behövde nån så hon kom
nu ska jag sova medans pappa gör mat åt mig
hejdå
5_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0