< Till bloggens startsida

döda hon

nu har jag och hanna tagit massa bilder
sen har jag suttit och skrivit massa meddelanden till pontus på fb
haha allt jag sa skrev jag till han:$ men det var hannas fel, så nu måst han typ tro att jag är störd + att hanna har skickat AAAASFULA bilder på mig till han....(jag hoppas att du läser det här hanna) FÖR DU SKA DÖÖÖ YOOOU BÖÖTCH, hon var tvungen att ta dom fulaste men som sagt YOU GONNA DIE BÖÖÖTCH
nu ska jag sluta skriva om hanna och om allt jag ska göra med hon
justE hon ska sova här vet inte om jag har sagt det eller inte men nu vet ni det ja och nu måst jag börja döda hanna
sååå HEJDÅ


Kommentarer
Anonym

BRING IT ON BÖÖÖTCH

2012-03-10 @ 12:57:43

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0