< Till bloggens startsida

JB

TJENA

kom nyss hem från skolan eller ja egentligen slutade jag tolv idag och hade inga lektioner
jag, amanda, ebba, fatma och AÖ var på praso på JB och vi behövde inte komma tillbaka till skolan för vi hade ändå ingen gympa:P
men jag tog bussen till skolan och åt där tur att malin, ella, moa och annika satt kvar i matsalen:P
men iaf sen gick vi till gympasalen för B hade gympa och pontus hade sagt att jag skulle dit, Ove blev sur på oss så vi fick inte vara där inne men vi gick in på killarnas omklädningsrum och låste in oss på toan och var där ett tag medans dom bytte om och duschade och allt haha asså fyfan vad roligt det var:P
men nu är jag hemma och är astrött ska typ gå och sova en stund sen efter maten ska jag vara med några vetinte hur det blir eller vem jag ska vara med men vi får väl se
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0