< Till bloggens startsida

mamamia


TJA. sitter och äter varmkorv sate va hungrig jag är eller var..
jaa min dag har ju varit perfekt inte alls, har varit trött typ nästa heela dagen för jag, ella och nadja var ju uppe hela natten det var ju fan jobbig
jag och ella somna på matte lektionen och peter blev inte så jätteglad på oss och eva sa till ella att dom typ tänkte skicka mail till våra föräldrar osv..asså vafan-.-
sen efter skolan stannade jag med pontus och sixten, vi satt ba och pratade och sixten satt och kittlade mig hela tiden..jonas, malin, hanna, najah och michelle var också kvar men dom gjorde annat:P
sixten ''våldtog'' typ malin inne på toan då fick jonas panik osvosv
men ajaaja, jag ska typ sova nu fast egentligen borde jag inte göra det för annars kom jag inte kunna sova sen
men vi får väl se:P
pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0