< Till bloggens startsida

roll up

TJEEEENA

jaaa...det var länge sen men som sagt så har jag inte haft min dator och har den fortfarande inte
jag skulle få den idag men pappa har tydligen gett den till hans kompis för han visste att jag skulle leta i huset..:(
menmen jag får den imorgon..hoppas jag:D
igår fick jag vara med nån och då var jag med pontus..hade inte varit med han hemma sen typ förra veckan eller egentligen..sen i måndags för då sa jag till pappa att jag skulle ut och gå en stund men pontus cyklade hit och va med mig ist, då var vi ute en stund sen satt vi inne i trapphuset:$
ikv har jag varit på loftet, nu har jag inte ''utegångsförbud'' längre så
vi kollade på hockeyn eller jag, hanna och amanda kollade ibland sen körde dom nå frågesport grej och amanda vann:D BRA JOBBAT ÖHRNER!(L)(L)(L)
heheh, men hanna sover här sen imorgon ska jag på bio med aö, amanda, najah, jonas, malin och andres och kanske pontus, vi ska se hunger games blir skitbra!
aja, nu ska vi se jersey shore
HOOJ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0