< Till bloggens startsida

skolan

Sitter nu på skolan och väntar på att Jonas och Hanna och alla ska sluta sen går vi och äter Är ashungrig och dom slutar om typ 20min:-/ Har haft svenskaprov eller jag gjorde den inte pratade medMaria och sa att jag inte kunde nåt för jag hade inte pluggat eller hunnit så jag får göra det nästa vecka eller då det är omprov Najah fick också göra samma sak och hon satt med mig nyss men hon har gått till matsalen med alla andra jag måst vänta på Jonas:-P Efter lunch har vi svenska sen so och vi ska ha nå jävla debatt och vi ska redovisa, jag är så duktig att jag glömde bort och har inte skrivit nåt men aja vi får väl se hur det bir
Ha en bra dag!:-D:-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0