< Till bloggens startsida

SKYSCRAPER

vakna nyss och har aldrig varit såhär jävla trött
vi typ fem smsade jag med hanna och pontus..jag sa till hanna att hon skulle väcka mig vid sex och bomba mig med sms om jag inte svarade men hon skulle ringa ist och pontus hade träning så innan det skickade han 55jävla sms till mig för att hålla mig vaken, vad är det för människa?!?!?!?!? nej skojja men det var jobbigt för jag låg och sov och mobilen var typ 2345meter ifrån sängen och vibrerade i typ en kvart eller 10min..jävla kreko
sen skulle hanna väcka mig sex men ringde halv sju men jag gick aldrig upp då...vaknade nyss:P
ska snart gå och lägga mig igen, ska bara äta nåt och sitta vid datorn en stund:D
HOOOJ♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0