< Till bloggens startsida

THE HUNGER GAMES

kom nyss hem, var ju på bio och såg the hunger games med aö, jonas, najah, amanda, malin och andres:P
bästa filmen jag har sett, den var verkligen aaasbra
innan bion var vi på ica en stund och köpte godis och sånt
sen när vi var på väg in till ica satt en gubbe, en kille och en tjej på nån sak inne vid ica
sen sa han ba ''ni tappa nåt'' då kolla vi om vi hade det men vi såg inget sen sa han ba ''under lindex'' och vi eeh wtf sen gick najah typ runt och kollade och alla ba eeh vi ser inget sen efter en stund sa han ba ''ni tappade farten, hahaha'' jävla tragiskt och han var typ 60 år, jag blev skitsur och börja kaxa
sen höll han på och sa det till alla som gick förbi, då sa jag massa saker till han men han slutade inte..-.-
men iaf, sen gick vi till bion och i filmen vare en del som var ''läskig'' då typ dom där hundarna eller va dom nu va kom fram och då skrek jag ashögt och raden framför oss skrattade åt mig...skitkul..sen sa jag ''mmmmhh'' jättehögt när typ den där bruna kille som var med den där lillatjejen som dog, kom och dödade den där onda som höll på att döda katniss, för hon vart så jävla ÄÄÄGD:$
haha och sen ringde nåns mobil då sa jag också värsta högt ba ''vilken idiot som inte stänger av ljudet'' haha asså jag tänkte verkligen inte på att vi var på bio eller nåt..
men aja, hade då jättekul ikv och filmen var skitabra:D
nu ska jag se en film eller spela need for speed om det inte laggar..
hejdå:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0