< Till bloggens startsida

...

har aldrig gråtit så mycket till en serie som jag nyss gjorde när jag kolla på  The vampire diaries..
avsnitt 22 har nog varit den värsta av alla..den va bra men man grät ba eller jag gjorde då det
assåååå neeeej jag ångra att jag såg det där avsnittet..:(:(:(:(
nu ska jag sluta prata om det där för ni vill inte ens veta hur jag känner mig just nu på grund av det där

Idag slutade vi 10.45, skitskoj! satt och åt till typ kvart i ett sen tog jag och amanda bussen till Mbcafet och fikade där med amanda, najah och fatma:D
snart kommer jonas, amanda och najah hit, vetinte vad vi ska göra men vi hittar väl på nåt
ska gå och äta nåt nu
HADE
Fullskrmsinfngning-11-5-2012-172308-bmp_202142663_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0