< Till bloggens startsida

Ett mirakel


två år sen, så jävla coola vi va:P

idag fick vi sluta typ 20min tidigare från slöjden, det var ett MIRAKEL!
hon orkade nog säkert inte med oss längre, vi är verkligen skitjobbiga men hon får skylla sig själv för det är hennes fel:P
så jag kom hem för ett tag sen och fatma följde med..hon ville ba kolla hur det såg ut hos mig för hon hade aldrig varit här, gulligt men hon drog hem för en stund sen och nu ska jag typ börja reeejält städa mitt rum

sen ska jag ut, ska på loftet sen ska vi till mig när loftet stänger eller innan inte vetjag(A)
ASSÅ DET ÄR 16 FUCKIN JÄVLA GRADER UTE, skiiit härligt!
borde börja städa, hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0