< Till bloggens startsida

jadå

TJENA

skrev inte igår
Spenderade hela min dag med fina människor, först var jag med pontus vi gjorde inte mycket alls..sen drog jag vid fyra för jag skulle vara med Ludde, vi åt glass och ba satt och pratade vid ica sen gick jag med han till Adde för han skulle dit sen drog jag till amanda och vi drog till konsum för att köpa 4 B&J till oss, naja och jonas
sen på kvällen var vi hos AÖ men ebba, malin, hanna, ida och nadja, vi såg film sen var vi ute ett tag:P
Najah sov hos mig och jonas var med oss till typ ett
så min fredag var då super:P

Nu har najah dragit hem och jag sitter och vä'ntar på jonas som skulle komma en stund sen ska jag duscha och dra till solbacken med amanda
aja nu ska jag inte skriva nå mer
HEJDÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0