< Till bloggens startsida

Loreen♥♥♥♥♥♥♥♥


HOLA!

känner att jag är bra på att skriva häär:P
inge bra uppdatering jag vet men jaja
igår sluta jag vid typ 12 för jag var inte med på gympan så jag gick ner på stan med några och åt mjukglass och satt vid älven en stund sen gick jag och pontus på stan för han skulle köpa nya kläder, var hos honom ett tag sen drog jag hem, på kvällen var jag på NH-discot med massa, hade skiitkul och dansade som aldrig förr med mina friends
och idag när jag vakna kunde jag typ inte röra mig:$ och nu har jag träningsverk i mina ben:$:$

idag solade jag och jonas en stund sen cykla vi till najah och åt på tre kronor sen kom malin och hanna och vid typ åtta nångång cykla vi alla till michelle för vi skulle se eurovision där och amanda kom efter en stund;)
kom nyss hem och har ont i halsen..vi skrek verkligen varje gång sverige fick en 12a
älskar Loreen, sveriges stolthet, SÅ JÄVLA GÖTT
men nu ska jag läsa lite bloggar
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0