< Till bloggens startsida

Standing Still

Tjena
skrev inte igår men var typ ute hela dagen och satt aldrig vid datorn:P
Jag vakna för en stund sen, la mig vid fem och sa till min brorsa att han skulle väcka mig sex men det gorde han aldrig-.-
ska städa mitt rum nu eller om en stund och sen renskriva min deckare och skicka det till Maria, sen om jag hinner ska jag plugga till soprovet...
skolan kan ta sig..
Tjena
skrev inte igår men var typ ute hela dagen och satt aldrig vid datorn:P
Jag vakna för en stund sen, la mig vid fem och sa till min brorsa att han skulle
väcka mig sex men det gorde han aldrig-.-
ska städa mitt rum nu eller om en stund och sen renskriva min deckare och
skicka det till Maria, sen om jag hinner ska jag plugga till soprovet...
skolan kan ta sig..
hejdå.


Love♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0