< Till bloggens startsida

11/11/12 - Söndag.

Söndag och jag har inte gjort ett skit bara gått på stan med mamma och Ingvar..wow och stirrat på min dator som inte ens är fin längre..bara ful men jag älskar den ändå, sad lifee
okej sähär är det..jag har inget att skriva jag boorde ba lägga ner med bloggen, jag skriver typ tre meningar i varje inlägg.

Men hur som helst..så åt vi nyss hur god mat som helst och nu sitter jag och väntar på efterrätten, muuums
senare ikväll ska jag ta och plugga matte för jag har prov imorgon och sen ska jag skypa med min älskling.

Kommentarer
Jennie

Tack för tipset om Iphone-skal, ska kika :)

2012-11-14 @ 10:36:23
URL: http://jenniekallenberg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0