< Till bloggens startsida

Got A Friend

Har ingen aniing om hur jag ska börja skriva detta inlägg men nu började jag iaf.
Idag ville jag bara ligga kvar i sängen och önskade bara att jag kunde backa tiden.
För exakt ett år sedan var jag och amanda på väg hem till Skellefteå, vi hade varit här på höstlovet och hade haft riktigt kul.
Tänk va tiden går fort..för ett år sedan bodde jag i lilla skellefteå..hade mina vänner och gick i en underbar klass, jag menar ju inte så att klassen jag går i nu är ful och sug..men den kan inte ta 9c på norrhammar. Allt det där det enda jag behöver har jag inte här..inte en enda vän som jag kan prata med och skratta med..
Hur som helst så ska ni alla där uppe vara glada att ni bor kvar där och har vänner och en fin klass.

Just nu sitter jag bara och längtar till jullovet så att jag äntligen kan slippa skolan och få träffa alla där uppe igen.
ska sätta igång Gossip Girl och sen skypa med min prins.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0