< Till bloggens startsida

I know what I want.

Slutade 12.20 idag, var hemma en stund sen skjutsade pappa mig till gymnasiemässan
Gick runt och frågade lite om olika linjer och så och senare åkte jag hem igen, duschade nyss och tog en macka och nu ska jag se gossip girl.
Ska plugga matte sen och läsa typ 131sidor av Ondskan, klockan nio åker jag till mamma och stannar där till söndag.
Sitter och är så himla hungrig, tur att pappa håller på med maten nu så snart får jag äta.
AAh och vet ni vad? Min bästavän andres ska kanske komma och hälsa på nästa vecka...guuuud va jag längtar! har ju inte träffat honom sen han flyttade och det är typ 4månader.
ha en bra kväll!

Kommentarer
malin

hej! är en ganska så ny läsrae! har du flyttat från skellefteå? varför och vars bor du nu?:) och hur går det isf med din pojkvän?
taksam för svar!!:)

Svar: Ahaa..Jo det har jag och bor nu i Västerås för att pappa ville inte bo kvar i skellefteå och så.Det går bra, sen jag flyttade har vi träffats varje månad och vi skypar varje dag och så.
Skiitjobbigt men vi har klarat oss länge nu och hoppas på att vi klarar till sommarn för då flyttar han hit eller jag till skeå.
Hoppas att du fick svar på det du ville veta.
Juliana

2012-11-08 @ 17:23:24

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0