< Till bloggens startsida

I LOVE TO BE LOVED.


Mitt liv just nu är helt okej.
Min pojke kommer den 27december, Amanda den 3e och då firar jag min födelsedag med dom och min fina familj, min moster och mina två kusiner som kommer från Spanien + angelicas familj skulle jag nog tro. Pontus kom då fira nyår med oss och jag längtar så mycket. Har sagt till mamma och Ingvar att jag vill fira min födelsedag på färjan och då åker vi till och med kanske och firar nyår där också, kom ju bli hur kul som helst. Innan Pontus kommer åker jag och min lillebror till lilla skellefteå och hälsar på, är inte där så länge men det är värt det. Får ändå träffa kompisarna och vara med på norrhammars julfest, super!

Nu har jag nyss snackat med Pontus och han ligger och sover nu, som en ängel. Ni ska bara veta att han är världens sötaste när han sover och när han är trött är han hur gullig som helst. Haha men hur som helst så ska jag ta bort sminket och sen sätta igång ett avsnitt av 90210 och sen sova.
Är ledig imorgon men ska på stan med mamma så måste vakna tidigt, eller tidigt och tidigt men vid elva nångång
aja, Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0